14 Ağustos 2014 Perşembe

Samsung Galaxy Note 3

Bu kez sizlere, gezdigim yerlerden degil de baska bir konudan bahsetmek istiyorum. Bildiginiz gibi, gezdigim yerleri herkes gibi ben de fotografliyorum. Blog yazmaya baslayali henuz 1 hafta oldu. Ancak, bu kisa surede gordugum ilgi ve aldigim yorumlar beni inanilmaz mutlu etti. Hepinize bir kez de buradan tesekkur ediyorum oncelikle :) Cektigim fotograflarla ilgili de sorular alinca, bu kisa post'u yazmaya karar verdim.

Fotograflarimi telefonum Samsung Galaxy Note 3 ile cekiyorum. Gezerken hem telefon hem de fotograf makinesi tasimis olmuyorum boylelikle. Kullanimi inanilmaz rahat, kamerasi ve renkleri mukemmel! Genis bellegi sayesinde blogum rahatca telefonumdan yazabiliyorum. Yuksek pixel yogunlugu nedeniyle fotograflar, videolar ve yazilar cok daha net gorunuyor.  En buyuk artilarindan biri de 13 megapiksellik kamerasi. Boylelikle, fotograflar oldukca yuksek kaliteli oluyor.

Smart phone almak isteyenlere gonul rahatligi ile tavsiye edebilirim Note 3'u. Umarim, sorulariniza aciklik kazandirabilmisimdir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder